måndag 22 februari 2010

Kvällsinlägget

Då var måndagen avklarad och som Emma skulle säga så är det ju praktiskt taget tisdag redan;)
Tack och lov gick dagen fortare än fortast. Jag känner mig nämligen lite på upphällningen nu..och funderingarna på att åka hem tidigare blir starkare och starka så ett uppmuntrande paket på posten vore inte helt fel mamma;)
Som det verkar nu så kommer allt att lösa sig och har jag tur kanske jag bara behöver hålla ut tom sista april. Vi får se hur det blir men nu är det ju bara 70 arbetsdagar kvar så det borde jag fixa!

Har kommit på ännu en likhet med mitt jobb och fängelset: när man är ny är man the new fish påriktigt.
och en till våra linjeledare går att smöra upp som fängelsevakterna på film :P skoja.

Så hitils har vi:
Jobbet/fängelset har gäng: Slovaker, Svenskar, Polacker, Litauer, Svenskar och Thailändare + nån represntant från ungern.
Jobbet/fängelset har statur (ar) som nybörjare och man blir verkligen uttittat precis som på fängelsefilmerna.
Jobbet/fängelset har fånvaktare/linjeledare..
När är det dags att sluta på ett jobb? När du jämför det med fängelset...?
Näe jag skojar bara med er jobbet är inte hemskt överhuvudtaget det känns bara som att jag gjort det ett tag nu.

Men allt handlar ju om pengarna..
Men är det värt det?













Nu får Marie ta och skynda sig hem VI saknar dig allaredan! Det känns tomt utan dig! Hur ska det då kännas när Louise åker bort tre månader?

Nu ska jag sova tänkte upp tidigt imorn och köra dubbelpass.

HADE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar