lördag 27 februari 2010

Goda nyheter!

Förutom att det är fredag så har denna kväll varit en lyckans kväll.
När jag kom till jobbet idag möttes jag av post! Paketstortpost! av maaaaaaamma=) Självklart hade det ett fantastiskt innehåll men jag väntade tills jag kom hem med att öppna och då skrek jag nästan rakt ut!
Jag hade fått filmen UPP! Disney pixars nyaste film!!! + 3 stycken av min favvodipp USorginal. Jag ska köpa chips imorn!
Idag fick vi dessutom lön. Och så fick jag den goda nyheten att jag har jobb i Sverige i sommar! jippi. Så nu vet jag att jag kommer hem över sommaren och kan välja själv när jag vill åka härifrån.


Beviset på att jag fortfarande är ett barn ÄR att jag alltid blir röd om kinderna när jag är trött...(A) Fast det visar oxå att jag jobbat kallt för alltid när jag kommit hem efter jobbet så blossar kinderna upp för att då kommer väl allt blod tillbaka till ytan lr nått?
Så jag tänkte bara visa att såd är ser jag ut just nu.

Nu ska jag se på film tills jag somnar. Och imorn blir det fest för fulla muggar:P

HADE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar