lördag 13 februari 2010

Att leka är det bästa som finns!

Ingen kan ha haft så roligt på jobbet som jag och Marie hade idag. Vi lekte...som vanligt. Vi är väldigt bra på det vi gör ofta arbetsuppgifterna till en lek och då menar jag inte lekande lätt utan vi låtsas helt enkelt at vi gör något annat. Typ när man går med ett ut av borden som har hjul. Det är alltså ett bord som går att rulla. Då leker vi att vi kommer med medicin till gamlingarna.
Idag däremot tog vi det hela till de ny nivå. Vi gjorde istället en hel sketch med bla Gustav, Stig och hunden från Järpen, Gurra och Glenn i bilverkstaden och Farez och Farez Farez i förorten. Jag var helt slut efter att har varit schitsofren i nästan två timmar MEN roligt ahde vi.

Nu måste jag lägga mig för imorn ska vi alla upp tidigt och åka på äventyr nr 2. Ni som läste min förra blogg vet vad nr 1 var. Det var när vi åkte båt ut till stället där fisken växer upp.
Nu ska vi till kläckeriet där fiskarna är mini mini mini. Tar med mig kameran hoppas det blir lika fina bilder som förra gången.


HADE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar