torsdag 11 februari 2010

I feeeel good=)

I natt har jag besökt Afrika och skruvat hoj och bråkat med polis. Vilken spännande natt jag har haft eller hur?
Jag vaknade upp som en zombie så då vare extra uppskattat med en timmes morgonpromenad innan frukost. SÅ skönt! Frukosten förtärdes länge och väl för jag älskar verkligen frukost. Frukost och kvällsfika det är helt klart det bästa målen.
Jag har nyss legat på spikmatta i 40 min för jag kom på igår att det var jätte länge sedan jag använde den och det var så skönt. Jag känner mig mer avslappnad och piggare.



   Så ser jag ut idag nyduschad och osminkad vilket jag iofs är för jämnan. Har börjat ta på mig maskara på jobbet nu bara för att inte se helt puckat ut i den fina mössan och hörlurarna...
Nu är det torsdag imorn är det äntligen fredag sedan är det helg och nya äventyr.

Nu ska jag plocka tvätt.

HADE




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar