torsdag 18 februari 2010

Godkväll!

Det dundras och har sig nere i köket jag undrar vad dom håller på med brudarna. Själv är jag skönt slut och kroppen av att ha varit helt "pumped" efter positiva nyheter och ett fullgjort spinningpass.
Jag är på rätt väg känner jag. Jag började denna dag 5.20 med en 30 min promenad och avslutade med ett ca 60 min spinningpass. Hitils har jag tränat/motionerat minst 30 min varje dag denna vecka vilket är rekommendationen=) Jag känner mig stolt och det gör det inte sämre att det är fredag imorn!
Imorn blir det planerad festmåltid och påtal om måltid så gjorde jag mina allra första stuvade mackisar igår. Dom vart supergoda och brände inte fast=)

Nu ska jag läsa bibeln så att jag läser ut den nångågn. Hade tänkt att söndagar kan vigas åt bibelstudier för då gör man i allafall inget vettigt men läser lite på kvällarna oxå så att man kommer nån vart.

HADE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar