söndag 21 februari 2010

Har gråtit i n'stan två timmar nu...

Lugn det är ingen fara med mig. Jag har just sett klart filmen My sister´s keeper och jag har total bölat hela filmen. Jag brukar inte grina till filmer bara släppa en liten tår ner för kinden i bland men nu har jag hulkat mig genom filmen och hämtat mer papper att snyta mig i.
Det var en fantastisk fin film och jag tror att materialet är hämtat eller iaf inspirerat av en verklig händelse. Det är skönt att gråta ut lite så här ibland jag tror att det behövdes. Idag åkte Marie hem till Sverige och vi hoppas att allt går bra så att hon får komma tillbaka snart. Tydligen har hon fått något problem med gallan så hon ska åka hem och få det uppkollat. Nästa helg blir det trippelparty..bla för att Lousie reser hem och vidare fredagen därpå. Så jag tror att dessa två händelser och visheten om att vi inte kommer vara så här förevigt gör det lite jobbigt.

I dag har jag varit fantastiskt duktig och både tvättat och total städat mitt rum! Jag är så duktig.
Ikväll blir det go middag, bilder senare.
Ligger här i sängen just nu och nördar lite självklart med den nya dressen på mig. Förvänta er att jag kommer att bo i den tills det blir för varmt att ha på sig den.

HADE bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar