tisdag 9 februari 2010

Ska jag slipa din kniv?

Är det kanske nyaste raggningsrepliken? Nej det är en fråga som jag har befogenhet att ställa på jobbet då jag idag lyckades slipa min egen kniv två ggr! Har aldrig lyckats förut iaf inte på rad och på fabriken är det lite så att man får lära sig saker själv. Så jag tog saken (kniven) i egna händer och idag hände det!




















Typ så här ser jag ut när jag slipar din kniv!

Vill du gå på date?

Idag stog jag och funderade tillsammans med Marie angående min hemlängtan och hon sa en sådan bra sak så att jag måste citera.
Jag: Alltså det är ju så konstigt för jag trivs ju här och det är ju roligt men jag vill ju ändå hem?
Marie: Ja men det är ju roligt stt gå på gymmet oxå men man längtar ju ändå till att komma hem...:D
Det har gått bra på jobbet idag oxå som alla andra dagar. Imorn tar jag sovmorgon får se hur länge jag kan ju sova till kl 13 åtminstone skööönt.

Hade så gott nu ska jag käka chips!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar