måndag 15 februari 2010

Måndag, möjligheternas dag.

Då var det måndag igen. Dagen som kommer med nya möjligheter. Möjligheten att starta om på nytt och möjligheten att göra allt rätt som man gjorde fel förra veckan. Jag började dock veckan med gotta igen...jag har så svårt att hålla mig från godiset.
Jag började dock dagen med en morgonpromenad så jag antar att det kan vara lite OK. Kl 05.20 ringde kl och då begav jag och Marie oss ut på prommis. Det var super skönt.

Igår orkade jag inte starta datorn en enda gång så jag säger glad alla hjärtans dag i efterskott. Hoppas ni hade en mysig dag!

Ikväll har jag och Marie masserat det var super efter en hård kall dag. Jag har dessuto snackat med tanta på ica om jobb i Sverige så kanske att jag kan få komma hem till sommaren OM jag får jobb!
Snart åker vi till Bunnis och köper ingredienser till Themlorna imorn. Mums.. Jaja det kommer en måndag nästa vecka oxå:D

HADE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar