tisdag 23 februari 2010

God kväll och God natt.

Har kommit hem från arbetet som tog lite längre tid än igår och som var mer smärtsam än igår MEN det har gått bra ändå.
Jag fick stå andra persioden på kryddinga..och där står man och kryddar fisk helt enkelt. Denna kväll med citronpeppar. Jag kan berätta för er att citronpeppar är ingen lek att krydda fisk med. Om man inte var frisk innan så blir man det för allt löses upp tom hjärnan tror jag och kommer ut genom näsan. Detta drar man in tills det blir fullt igen och då är det bara till att dra upp och svälja...usch! men det är sant. Man kan inte gå och snyta sig och ska man stå där i tre timmar får man lösa det som en man eller som en treåring. Då väljer jag man..jag har ju ändå spelat hockey så jag FÅR vara äcklig.
Annars har det gått bra.

Nu har det gått två dagar utan gotteri! jag är så stolt och inte heller någon kvällsfika så det är på rätt väg. Jag såg dessutom att jag tränat i en månad nu, sedan jag kom igång påriktigt alltså. Jag hoppas att oxå det håller i sig.

Imorn blir det sovmorgon och så fyller Elina 22 år! så då ska vi fira henne men det får bli "storfira" på lördag då vi oxå ska ha avskedsfest för Louise=(

Nu ska jag läsa bibeln litegrann sen lägga huve på puten och dra dyna över mig.

HADE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar