lördag 27 februari 2010

Lördag 28/2

Snart är oxå denna månad slut. Tiden går så sjukt fort men detta är inget fenomen jag klagar på just nu. Ikväll är det som sagt fest här och jag hoppas det blir trevligt.
Idag har vi fått nya grannar oxå dom verkar trevliga?

Idag började jag morgonen med att bara vakna. Blev ingen morgonprommis för jag hade ingen som ville följa med mig=( Saknar dig Marie så att jag har nån att träna med. Nästa vecka jobbar vi dag så då jävlar ska jag till Fillan och rå träna!
Åt en supergo frukost som såg ut så här:
Visst ser den god ut=)


Under dagens lopp vi städat hela huset. Det tom luktade rent! Och så har jag räknat mina små pengar och så har jag och Elina varit på bunnis och handlat tills imorn. Det är ju stängt i hela Norge på söndagar så man får se till att planera bakismaten.
Pizzerian är dock inte stängd så den ska vi göra ett besök på imorn.

Min fläkt fungerar på bilen igen. Jag är supergla' för det. Det hade varit ett litet problem att ta sig över fjället annars på vägen hem om man inte har fungerande fläkt....

Nu ska jag ta och fixa smink och hår osv. Det blir inte allt för mycket av det ikväll. Tror jag ska låta håret vara och bar ta lite maskara. Lättare att ta bort sedan när allt ska av;) (latfia)

Ha en mysig kväll så ses vi snart.

Kommer hem till Sverige den 30/3 så vill ni ses så hör bara av er. (jag vet att det är en månad kvar men det finns ju inga spontana människor kvar så jag tänkte så att ni hinner skriva in det i er kalender och fråga pojkvännen och se hur ni jobbar och osv osv..) Ett litet skämt med ytterst lite allvar i.

HADE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar