lördag 20 februari 2010

160kr / 4 plagg!

Vaknade ett antal gånger denna natt/morgon ca en gång i timmen fra kl 7. Men jag hade bestämt mig för att NEJ mikaela du ska sova när du väl får sova! Och det gjorde jag till kl 11 då tog jag en timmes prommenad.
När jag kom hem fikade vi en super frukost tillsammans allihopa förutom Louise. Fråga mig inte vart hon var för det vet vi inte riktigt;) eller låtsas inte veta. Jag gjorde fruktsallad med mango, banan och kiwi en sojayogurt som faktikst var go och har inte påverkat min mage negativt alls=) och sist men inte minst hembakat bröd med massa nötter i och te så himla gott! Mums. Sedan avslutade vi med nybakta kanelbullar från igår och varmoboy. Vist låter livet hemsk just nu:P Näe vet ni vad jag njuuuuter som tusan just nu.

Vi han med att åka in till Fillan oxå och där fick jag självklart med mig nånting hem. En mysdress i rosa=) och ett par jeans och ett linne allt detta för ynka 160 kr. Nöjd.

Igår såg vi mina jag och Irene SÅ bra den är alltså det hade jag glömt. Efter den sov vi allihopa inte så gott dock för inatt var det aktivitet av anligt fenomen som tre av oss känt av när jag tog upp saken under frukosten. Usch! vi tror att det är av snäll natur men man blir ändå rädd.

Jag ska snart spise den goa middagen som jag laget igår det var kyckling, banan och nötter i grädde och tikkamasalsås. Det vart riktigt gott!

Har ingen roligt bild att bjuda på just nu som har med detta att göra men ska försöka ta en på min fina nya dress=)

HADE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar