fredag 12 februari 2010

Fillan delight

Nu har vi kommit hem från träning och fika. Det vart morgon promenad, styrke/cykel och sedan lite fika=) En macka och ett winerbörd som var riktigt gott men behövde inte köpa nått godis efteråt som jag hade tänkt. Det bår bli imorn när vi åker och tittar på kläckeriet.
Idag är det äntligen fredag och jag har räknat att jag nu varit här ca 122dagar och att det är 109dagar kvar tills vi åker till Irland! Helt otroligt vad tiden går fort. Om ni undrar varför jag räknar dagar så är det som en liten tröst när jag längtar hem för då känns det inte som att det är så lång kvar.
Fast jag har bestämt mig för att försöka njuta av tiden här för jag kommer aldrig att ha det så här igen. Så det är bäst att bara njuta och inte se frammåt hela tiden.








Elina och Emma brudarna jag ska åka till Irland/Dublin med=)

Nu ska jag göra mig klar för jobbet.

HADE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar