söndag 29 maj 2011

Snatch

Utanför vårt hostel.

Niklas hittade denna på marknaden.

Så här bor vi för tillfället. Sparar pengar inför hotellvistelsen. Tänkte beställa lite "loom service"

Jag hemkommen efter middagen =)

min nya bikini. Syns inte så bra men ville ta med bilden bara för att jag ser så brun ut ;)

Här syns den riktiga färgen bättre men jag ser ju inte brun ut över huvudtaget=(

Min nya klocka. Ångrar att jag inte köpte fler.

Mitt favvo godis i Thailand. Den där med gul smörkräm i.

Brännskada. Smorde in mig med solskydd men det hjälpte inte så alldeles ovanför bandaget så vart det bränt ändå.. Jag som ska ligga vid poolen om två dagar! Blir lång byxor imorn, skugga och kommer det sol får jag springa FORT!
Nu är vattnet slut här oxå.. ja mamma man får verkligen pröva sitt tålamod. Jag klarar det ganska bra nu faktiskt.

Imorn beroende på så finns det lite olika alternativ. Men på något vis kommer pengarna att byta ägare. Vid får se på vad. Det lät lite kriminellt, oroa er inte jag kunde inte ens stava till ordet först. Vaknar upp, äter frukost sedan hör jag av mig om vad som kan tänkas hända =).

Natti natt =)
M.N.


Btw såg filmen Snatch VAD BRA DEN ÄR! Elina vad tycker du om du läser? antar att du love it ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar