tisdag 24 maj 2011

Island, vad gör du med mig?

Ska man vara orolig tro? Näe det tror jag inte vi kommer nog hem när vi ska komma hem=)

Idag vaknade vi 12. 12! skit sent! Men men är man på semester antar jag att man får sova länge. Vi måste båda hålla oss lite i skuggan så idag har vi gått ner till havet (vi har soluppgång på vår sida, så solen flyttar sig bort från stranden.) Där låg vi och flöt lite i vattnet sedan åt vi grillad majs i skuggan.

Efter stranden har vi legat och vilat lite framför filmen Gullivers resor med Jack Black. Bra film =)
Nu sitter jag och titta om vårt plan blivit inställt men hemsidan hittar inte ens vår bokning så jag antar att vi inte kommer hem överhuvudtaget.. 



Vi håller fot. Det är det nya hålla hand.


Killen med majsen.




Favvo nr 1! Is kaffe=)
Hade bra!
M.N.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar