fredag 20 maj 2011

Älskade morfar

Du lämnade oss alldeles för tidigt även om tiden, oavsett vilket hade varit för tidigt. Jag saknar dig morfar.

Den här resan är inte bara för min egen skull den är också för min morfar. Alldeles innan han gick bort fick han veta att jag ville resa utomlands och han tyckte att det var en jätte rolig idé. Det stod mellan att jobba vidare eller åka. När han gick bort bestämde jag mig för att åka.
Det här är för dig morfar:

Här håller vi på att arrangera lyktan som man i Thailand sänder upp för tur. Men jag sänder upp den för min morfar.










Det lilla röda darriga ljuset längst upp till höger är lyktan. Vi kunde följa den länge, längs stranden.

Och så jag efter upp
Jag saknar dig.

1 kommentar:

  1. Vad fint av dig Mikka! Morfar finns hos dig så länge som du bär minnet av honom och han skulle vara jätteglad om han såg detta. Han älskade sina barnbarn över allt annat och det gick inte en dag utan att han pratade om barnbarnen. Mormor ville att jag skulle hälsa till er och tacka för kortet som kom den här veckan. Hon uppskattar verkligen att ni hör av er på det sätet. Du vet ju hur mycket hon tycker att skicka kort och att få kort. Kram på er!

    SvaraRadera