söndag 15 maj 2011

Grattis Niklas!

Idag gjorde Niklas sista dyket och är därmed en advanced dykare=). Idag hängde jag med på båten. Igår fick han åka själv för då skulle jag hänga på stranden, shoppa göra manikyr och pedikyr. Jag och Alicia hängde medan våra pojkvänner var ute på havet och dök.
Riktigt trevligt att ha lite tjejtid. Alicia är en tjej från Kanada som gjorde Open Water kursen med oss. 

Vi mår bra här borta. Det är varmt och skönt och jag har tom lyckats bränna mig så det är riktigt soligt här. Imorn åker vi vidare till Koh Phangan för lite party. Där har i internet på rummet så då kanske jag orkar uppdatera lite mer frekvent.

Nu är klockan mycket så jag ska springa tillbaka till rummet och gå och lägga mig. Niklas har redan gått till sängs för han var helt slut.

Hade så bra så hörs vi snart igen och då ska jag försöka lägga upp lite bilder.

M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar