torsdag 26 maj 2011

Because Of U

Internet låg nere igår det var because av det som jag inte skrivit något.

Igår vaknade jag sent trots att jag sagt att jag skulle upp tidigt. Men man sover inte lika bra här i den lilla stugan. Men det är billigt så det står vi ut med.
Jag hann ligga i solen ganska länge ändå igår och gick sedan och gjorde en manikyr på eftermiddagen. Den var inte lika lyckad som den första jag gjorde men fin färg i alla fall. Jag får se om jag går och tar en timmes massage idag. Det skulle vara skönt.
Igår kväll vankades det kvällsmarknad så vi gick och gick och gick och kom till slut fram. Fanns ganska mycket prylar där. Jag hittade en super bra present.
Gabbi när fyller du år? är det 6/7 eller 7/6? Närvill du ha den bästa presenten när du fyller år eller på studenten? man borde ju kunna när ens syster fyller år men ni ser ju själva datumen jag har att välja på. SÅ enkelt är det inte!

När vi tittat färdigt på marknaden åkte vi taxi hem för då var mina knän helt slut. Måste komma ihåg att ringa sjukgymnasten  när jag kommer hem. Väl hemma såg vi filmen Never say Naver med / om Justin Bieber. Och den var jätte BRA! Han är verkligen ett wonder child! och jag förstår att småtjejerna gillar honom för han är riktigt charmig!  Nerver Say Nerver!

Idag blir det kanske lite mindre sol eftersom jag känner mig lite förkyld men snart dags för smarrig frukost sedan får vi se vad som händer. Drömde btw om att jag åt mat hemma i natt. Åh vad mycket mat det är jag saknar. (har tom skrivit upp det på en lista) ;)

Jag i poolen.

Balkonghäng

Det fina trädet utanför vår dörr.

Nicke =)


Ny färg. fyra av naglarna är redan förstörda.. så det var tur att jag tog bild på en gång=)

Nu ska vi käka frukost.

M.N.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar