måndag 23 maj 2011

choklad mother f**ker

Jag brukar inte se mig som en tjej tjej. Jag brukar bli kallad kille av en av mina kompisar och jag är nog ganska pojkflickig i allmänhet.
Men något som bevisar att jag faktiskt är tjej är hur sugen jag är på choklad HELA TIDEN!!! skit oxå.. och så mitt humör som år upp och ner som en jojo under en viss del av månaden.
Skönt då vet jag det jag är kvinna trots allt ;)

Idag vart det poolen åter igen.. bara för att jag är för lat för att gå till havet och då slipper jag salt och brända fotsulor oxå. Lite massage och till fixande av naglar blev det också. Mycket mer än så blev det inte för jag vill vila mina stackars gamla ben.
Niklas vet jag faktiskt inte vad han har gjort idag såg honom vid poolen men sen vet jag inte ;)

Nu återigen en film. Inge party måndag här inte.

God natt sov gott.

M.N.

1 kommentar:

  1. Du vet ju att choklad är bra mot ALLT och funger i alla sinnesstämningar! En 200 grams schweizernöt och allt är på topp! Ska det vá så ska det vá en rejäl kaka, annars kan det kvitta (man blir bara arg om det är för lite). OCH... det går inte lika bra med en eller två bitar mörk choklad av hög kvalitet, det är bara larv. Tro mig, jag har provat!

    SvaraRadera