fredag 27 maj 2011

Nu slipper vi myrjävlarna!

Hej hej!

Ikväll är sista natten i Bungolown vid havet (tre minuter ifrån). Det känns både bra och dåligt. Bra för att jag slipper myrjävlarna som är över allt! och för att det ska bli roligt att komma till Bangkok och shoppa lite =).

Dåligt för att det är sista gången vid havet och för att vi inte alls har många dagar kvar. Fast det ska bli skönt att komma hem också.

Idag har vi avtackat denna sista dag genom att...wait for it...ligga vid poolen ;) Tills det vart för varmt. Då har vi gått lite ärenden: Bytt en bok mot en man läst ut, skickat vykort. Som jag skulle få betala 250 bath för 30 frimärken för att kassörskan trodde att jag behövde 15 frimärken på varje vykort för att kunna skicka dem till Sverige. Undra vart hon tänkt att texten skulle få plats?

Ikväll blir det lugna puckar eftersom vi ska upp relativt tidigt imorgon. Som tur är hinner vi äta frukost. NÖJD!

Hejdå stugan=)
Vi bil upphämtade här mellan 11.30 och 12.00 sen vet vi inte så mycket mer. Jag har ingen aning om när vi kommer fram? Jag tror att det ska ta 12 från Koh Samui  till Bangkok men det kan ta 15 h. Så vi får se jag hör av mig som vanligt =)

Hejdå skit myror!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar