onsdag 11 maj 2011

Dyker i Koh Tao

Hej!

Vi har tagit oss till ön Koh Tao. Vi kom hit igår faktiskt men vi bor på ett dyrare ställe och då ingår inte internet och att köpa lösenord är ganska dyrt så därför vart det inget bloggande igår.

Nu sitter vi och vilar på maten. Vi har precis ätit god mat vid det nu mörka havet. Jag känner att jag hade kunnat hoppa över Laos och Vietnam (om det inte varit för klättringen) och bara hängt i Thailand. Thailand och den här ön är min favorit i Asien hittills.

Dykningen då? Jo vi har börjat utbildningen (igår) tyvärr blir det inga bilder eftersom jag ligger i vattnet ganska ofta. Men det är riktigt läskigt! Att bara andas med munnen under vatten och att andas under vatten överhuvudtaget. Niklas tycker att det är underbart som vanligt och jag är bara rädd som vanligt! Men det ska nog gå bra =)
 Vi har hittills bara dykt i pool 3 meter djup men imorn ska vi dyka på öppet vatten 12 meter. Det ska bli spännande. 

Nu ska vi plugga på teorin sedan blir det tidig kväll.

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar