lördag 21 maj 2011

Just Go With It

Hey!
Idag har vi bara slappat! Vi började dagen ganska sent och fick lite brått efter frukost eftersom vi glömt säga vi vill förlänga vår vistelse. Så vår stuga hade blivit bokad av en annan men det gör inget för vi har fått flytta till en lite mindre men ännu billigare stuga! (bungalow)
Jag tänkte försöka sparar lite pengar nu fram till de sista dagarna då vi bokat tre nätter på fem-stjärnigt hotell =D. Det kommer förhoppningsvis kännas lyxigt.
Därför lever jag sparsamt nu och försöker ta så lite pengar som möjligt från Australien pengarna. Tänk att jag ska åka till Australien i vinter!! helt otroligt!

Det har inte blivit några bilder från idag för jag har helt glömt bort kameran men vi har inte gjort så mycket i alla fall.

 Vi har nyss sett en film med Jennifer Aniston och Adam Sandler som heter Just go With it. Bra, rolig och lättsam film.
Nu blir det lägg dags imorn vill jag kliva upp tidigt och bättra på brännan. God natt.

M.N.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar