fredag 20 maj 2011

Morgon på Koh Samui

På väg till frukosten. Här låser Niklas vårt nuvarande boende med hänglås utifrån. That's how we do it in the jungle=)

Ta ner mig till sjön. Här går vägen till poolen alldeles utanför vår stuga=)

Poolen om någon inte fattade det. Även denna har en "alternativ" form. (hänvisar till ett annat inlägg jag skrev om en pool)

Min super, ultra, mega snygga pojkvän innan frukost. Ibland blir jag nästan förvånad av hur snygg han är :D

Och så jag med den senaste utlästa boken. Denna var av Maria Jungstedt I den ljuva sommartid. Skit bra!

Min underbara frukost och en ny bok. Jag har hunnit läsa ut ungefär sex böcker här. Så himla skönt och avslappnande.
Niklas har redan lagt sig vid poolen så jag ska ta och byta om och springa dit jag med.

Ha en bra dag!
M.N.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar