söndag 11 april 2010

Vi vaknade upp med samma känsla..

FAN!
Det är så konstigt med det här huset för när man tror att det inte ska hända något så gör de det i alla fall.
Tanken igår var att jag skulle villa ryggen och se en film men att jag kunde tänka mig att umgås litegrann.
Jag umgicks tills kl 6.30 på morgonen och sov sedan från det till kl 11. Som tur var kan man egentligen säga för då kanske jag kan sova tidigt ikväll.
Det vart roligt iaf trots att det inte blev som jag tänkt mig men det var en händelserik kväll med mycket folk=)
Det ska bli skönt med en lugn helg nästa helg OM det blir så?
Nu ska jag lägga mig och vila framför en film för jag har så fruktansvärt ont i magen=(

Lite pix:

Den berömda vitlöksdippen!

































HADE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar