måndag 19 april 2010

Inte vart här på länge.

Jag har varit lite M.I.A på senaste och jag vet inte riktigt varför? För det känns inte som att det har varit fullt upp?
Det har nog ändå hänt ganska mycket för tiden har gått super fort. Det är bara 10 jobbdagar kvar tills jag slutar!!
Mina föräldrar har varit här i helgen vilket har varit supermysigt! Vi har ätit gott och bara tagit det lugnt (förutom pappa) tack för hjälpen med ALLT:D
Jag fick min kedja på cykeln fixad MEN nu snöar det så jag antar att det får bli pilates för hela slanten!! Fick nämligen hit min yogamatta så nu jävklar ska jag slimma ner mig:P

Ska ta och äta någonting litet nu innan jobbet. Ännu en jobbvecka med kvällsskift tar fart och jag hoppas den går lika fort som alla andra gjort!

HADE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar