onsdag 7 april 2010

Tillbak på Dramaön

Jag kom tillbaka igår kväll och det märktes direkt vart man kommit. Dramat tar aldrig slut här vilket i och för sig för livet här lite mer spännande.
Det gick bra att köra och det var väldigt skönt att få vara passagerare ett tag. Vi kom fram vid 20 tiden och då var det fortfarande ljust så jag och Elina packade ur bilen och sedan satte vi oss på cyklarna och cyklade runt lite=) Det var mycket trevligt och jag har inte glömt hur man gör.

Idag jobbade vi första dagen sedan ledigheten och det var helt okej. Jag känner verkligen att jag gjort rätt val som sagt upp mig men jag försöker njuta av den sista tiden här. Och pengarna jag tjänar denna månad kan jag ju faktikst köpa saker för=)

Annars idag så har jag cyklat, letat vårtecken, och plockat undan lite av mian saker.

Detta var vad jag hittade i vårteckenväg:
 Bada ute brukar ju vara ett sommartecken för många men att badkaret nedanför mitt sovrummsfönster smält fram, ser jag som ett vårtecken.









Tussilago? heter dom så? Eller är det den andra som brukar komma närmare sommaren. Vad heter den?









Mer  av gilla "skitigautrymmen-blomma".












Jag vart väldigt nöjd med bilderna ovan=) Som jag tagit med min Nikon D90 inte det med det nya objektivet dom jag köpt utan med det gamla. Men jag tyckte att det inte behövdes någon zoom när jag skulle knäppa närbild;)

Nu ska jag sova så att jag kanske orkar träna imorn.

HADE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar