torsdag 22 april 2010

Efter ett tungt ger jag ett lätt.

Det var länge sedan det visades några bilder i bloggen. Därför jag inte heller skrivit så mycket för jag vill att bloggen ska innehålla bilder. Men som vanligt ät jag för bekväm (lat) för att ibland ta tag i saker.

Här kommer en bild som jag tog i böjan av veckan då vädret helt fick knas och glömde bort att det faktikst ÄR vår.

Så här såg det ut i början av veckan från mitt sovrumsfönster. Det löste sig dock men solen hjälp och smälte bort på en dag=).
Jag är hemma från jobbet idag oxå. Hade jätte ont i magen på förmiddagen och ont i ryggen så jag valde att stanna hemma då det gjorde ont att stå, och på mitt jobb står vi bara..
Men imorn ska jag jobba. Härligt!!

Jag drömde även att Elinas pappa slagit vad med mig om att jag skulle försöka älska mitt jobb tills slutet. Eller har du sagt det till mig Elina? Eller kanske Heine sände en tanke till mig att försöka njuta av den sista tiden jag har här. Och det lovar jag det ska jag :D

Idag hade vi 15 grader ute och det var nog säkert några grader till i solen. Synd att värdet var helt kaos när mamma, pappa och julle var här. Men det var som mamma sa det är inget man kan råda över=) Hon är vis min mor.

Nu ska jag se ytterliggare en film.

HADE

 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar