torsdag 8 april 2010

Planeringsdrottningen och Analyseringskungen

Det skulle kunna vara en intressant historia men egentligen är det beskrivningar av mig. Det första myntat av en nyfunnen vän.
Just nu är jag i full gång och planerar min framtid. Jag söker studier och drömmer mig bort i framtiden.
Att planera för mig är som att sticka för vissa eller spela gitarr eller ligga på spikmatta. Fast planering kan oxå göra en ont. Jag planerar som mest när jag mår dåligt..för då vill jag bort från "ontet" men jag planerar oxå väldigt mycket när jag mår bra för då har jag så mycket energi som jag vill förvalta.
Nog om det.

Idag har jag vunnit en dag! Jag tittade på kalendern och där visade det sig att jag endast har 18 arbetsdagar kvar att uträtta. Inte för att jag räknar eller så..
Tiden går väldigt fort och idag, sista passet då gick den precis så fort som jag ville att dne skulle.

Nu är det dags att sova så att jag kanske har energi till att träna imorn.

HADE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar