onsdag 7 april 2010

070410

God morgon!
I natt har sömnen varit så där. Jag har vaknat av det ena och det andra. Klockan 9 ringde alarmet då låg jag kvar i sängen en stund och sedan klev jag upp och åt frukost. Blev ingen promenad idag jag orkar helt enkelt inte.
Jag har bestämmt mig för att inte äta nått socker för att försöka få fort detta sötsug (med början igår) och jag hoppas det kommer gå bra. Jag är lite sugen idag MEN jag tänker på hur dåligt det får mig att må, då känns det bättre och jag klarar mig utan!

Nu sitter jag och tittar runt lite på utbilningar..vill börja plugga men vad? Vi får se vad som händer i framtiden. Men det skulle vara roligt att bli ett yrke.

Nu ska jag fortsätta med detta snart är det dags för mellis:P Håller på att försöka få till min mage som inte fungerar så bra så just nu försöker jag äta väldigt regelbundet.

HADE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar