lördag 10 april 2010

Trdonheim is where things happen!

Jag har haft en köng dag idag! Tack tjejer! Nu gör det ingen eller jo det gör det men inte lika mycket att jag följer med nästa helg. Jag hoppas det blir med Trondheim i framtiden kanske flyttar jag dit!?
Jag har fått spendera pengar på kläder, maskara, brillor och diverse. Just det där diverse var dyrt och gav adrenalin och det var underbart! men det är en hemlis;) Varför skriver jag det då här? För att det ska bli lite spänning här på bloggen kanske får ni veta nån dag:D

Ikväll anordnas det lite fest/grill/tequilarace här i Vita Huset. Det är trevligt men jag kommer nog att sluta i säng med...en film=) Har haft en superdag iaf så det ska bli skoj av avsluta den med lite festligheter.
Här kommer lite bilder på mig från idag:





Det var dagens outfit nr ett och två nr två har jag nu=)
Ska försöka bli bättre på bilder i bloggen men nu ska jag försöka ta och lära mig mitt nya obektiv först ojojoj säger jag bara. Storleken har betydelse. Den är tung och det vart lite mer knappar att tänka på men det ska nog gå bra=) Jag har ju hela sommaren på mig inna vi åker till Irland.

Nu ska jag gå ner och vara social. Jag stortrivs just nu och känner mig väldigt på topp!!

HADE

1 kommentar:

  1. Irland låter härligt. Såg P.S I Love You för 5:e gången och säger alltid högt för mig själv "jag måste åka till Irland". Ser otroligt vackert ut i filmen !!

    SvaraRadera