lördag 10 april 2010

FREDAG!!

Vad tiden går fort jippi! Jag vill berätta för er vad lite kan göra en så glad!
Jag gick in på mailen idag och hade fått två mail som löste allt i mitt liv och gjorde det en liten smula gladare=) Om det är möjligt. Jag är en väldigt glad, nöjd och lugn människa nuförtiden. Det har jag tom fått höra. Tänka sig jag kanske är påväg tillbaka :D Det kunde man inte tro för att halvår sedan.
Det gick bra och jobba och ännu bättre påvägen hem då jag och marie ökade på våra poäng i organiserad brottslighet...
När vi kom hem firade vi med lite likör. Det är ett nice liv jag lever måste jag säga. Synd att jag lämnar det så snart. Men det kommer bli bra det oxå.

Nu ska jag sova för imorn ska jag upp tidigt och göra mig snyggast för vi ska åka till Trondheim!! det ska bli skoj. Jag skulle behöva köpa: Maskara, solbriller och så var det nått annat jag funderade på oxå? Kommer säkert på det när jag är där;)

HADE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar