måndag 12 april 2010

Dagvecka denna vecka.

Just nu sitter jag nyduschad med handuken virad runt håret och njuter av att jag är färdig för dagen. Visst hade jag kunnat gjort en massa måsten typ städa och tvätta men dte har jag ingen lust med så jag sätter mig här i stället. En bra prioritering av mig tycker jag.
Vi har gått in på dagvecka nu och tiden går så fort, jag har bara tre veckor kvar här...just när det börjar hända grejer=) men jag vill hem och det kan säkert hända grejer hemma i sommar oxå?
Efter jobbet var jag och tränade lite styrke med Marie det var skönt för vi alla har varit så trött idag så jag har nog aldrig skrattat åt så dåliga skämt så många gånger som jag gjort idag:D
Nu är jag härligt matt och tänker lägga mig och se The Hills=) LOVE it! Sen ska jag försöka sova så tidigt som öjligt för imorn är det morgonpromenad som gäller!

HADE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar