onsdag 1 juni 2011

Träna bör man annars dör man.... tidigare.

Lite lunch

Gym dags

Middags dags med mina nya kläder

Mina nya skor.

Hår.
Det finns ett gym här på hotellet. Så idag vart jag sugen på att träna. Det var ju ett tag sedan om man säger så. Och det var SÅ skönt! Så imorgon har jag ställt klockan och tänkte ta en halvtimme innan frukost. Får se om jag tar mig upp ;)
Annars har jag bara hängt vid poolen, inte så mycket sol men varmt och skönt ändå. Efter träningen använde jag badkaret och nu på kvällskvisten har vi ätit middag på hotellet och sett på film.

Det är inte många dagar kvar nu. Imorgon ska jag ligga och pressa i solen så jag hoppas att den dyker upp och på eftermiddagen ska vi göra den sista shoppingen sedan är det bara att packa ihop. Vi åker inte för än 23:35 men vi måste checka ut kl 12 så vi har lite tid att fördriva däremellan.

Nu är det sov dags. Ha det bra där hemma!

M.N.

1 kommentar:

  1. Välkommen hem! Vi längtar efter att få träffa er! Njut av de sista dagarna! Kram/mamma

    SvaraRadera