måndag 6 juni 2011

Bäddmadrass is the shit!

 



Igår fick jag höra att jag är lik Liv Tyler och att jag måste ha hört det flera gånger. Jag vill självklart se denna likhet men jag vet inte om jag gör det. Möjligtvis att jag har samma ögonbryn som hennes roll som Arwen?
Jag tar det i alla fall som en komplimang. Och min pojkvän ska vara glad att han har en sån snygg tjej! ;)

På tal om pojkvän så saknar jag honom. Tur är väl det att jag trots att vi varit med varandra varje dag i två månader saknar honom. Det ska bli kul när han kommer hem.

Igår gick jag och lade mig kring midnatt och tänkte att det blir säkert jätte bra. Mamma väckte mig 14.30. hade hon inte gjort det så hade jag säkert sovit vidare... Hoppas att jag vaknar tidigare imorn för på tisdag är det jobb som gäller. Då är allt som vanligt igen. Och tack gode gud för mjuka sängar. Kom inte ihåg att det var så här mjukt i min säng. Skönt är det i alla fall =).

Bilden på mig är från igår innan Jag och Elina åkte och hälsade på Vidjet. Ikväll har vi tre sett Big Brother finalen och käkat skräpmat MUMS!

God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar