onsdag 1 juni 2011

God Bless hotell frukost!

Vilken frukost! En stor buffé värd att kliva upp tidigt för. Jag ville ha te och gick fram för att ta en kopp, då kom en ur personalen och frågade mig vad jag ville ha. Jag svarade te, för de var ju det jag skulle ta. Okej svarade hon bad mig att gå och sätta mig igen så hällde hon upp en kopp till mig och kom med koppen till bordet! Kändes jätte knasigt...jag gick även runt och bara tittade vad som fanns och då frågade personalen vad jag letade efter. Kokade ägg svarade jag. Hur många? 2. Efter några minuter levererades två kokta ägg till vårt bord.
Känns väldigt lyxigt. Och kaffen! jag dricker inte kaffe i vanliga fall, inte bra för magen och egentligen inte så gott men detta kaffe oj oj oj! Mums.

Här kommer lite bilder från igår. Vi har knäppt så mycket bilder nu på få dagar så det blir för mycket att lägga upp alla men några ska ni få.


Niklas gjorde sig ganska fort hemmastad i hotellets foajé.

Jag kände mig lite malplacerad. Handen är inget försök att vara gullig. Han bara inte ta ner den.


Titta på den! dom är så läskiga. Den simmar säkert bara med munnen öppen för att skrämmas!

Bilden tagen från hallen.

Sängen och kokvrån.

hallen till toaletten.

Badrummet med dusch, badkar och wc.

Rummet.


Nu ska vi försöka ta oss från rummet. Man skulle faktiskt kunna vara här hela dagen vi behöver ju inte ens gå ut för att äta.

Hade bra. Nu är det inte långt kvar tills vi ses.
M.N

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar