fredag 3 juni 2011

Sista 30 minuterna

Happ då ska man åka hem då..två månaders frihet är över.

Niklas frukost

Min frukost. Det ser inte mycket ut men mätt vart jag. Och kaffet! jag säger bara det.

Färdigtpackad. Lyckades ganska bra faktikst. Nu ska bara alla spännen knäppas och dras åt.
Försöker njuta av de sista minuterna på hotellrummet. Klockan 12 är det check-out och då får vi underhålla i foajén eller någon annan stans. Ute regnar det så det blir inget ligga vid poolen eller gå runt för att fördriva tid.
Vi åker inte här ifrån för än kl 20 så det blir lite väntan.

Klockan 23:35 lyfter vi från Bangkok, stannar i Istanbull och lyfter därifrån 08:50. Vi är framme i sthlm kl 11:20 och sedan går mitt tåg 12:50. Klockan 16 ska jag vara hemma i Sundsvall.

Det ska bli skönt att komma hem också.

Vi ses snart!

M.N.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar