måndag 6 juni 2011

Grattis Sverige!

Min rosa bussarna tidning

God morgon. Ser nästan smutsig it i ansiktet :P
Idag vaknade jag tidigare. Så skönt och bra eftersom jag börjar jobba imorgon.

I natt satt jag uppe till två och drömde mig bort till nästa resa som går av stapeln 2011-11-27. Jag har fått en broschyr från Rosa bussarna så jag satt och läste igenom dem. Funderar på vilka äventyr jag ska ta mig an i Australien/ Nya Zeeland. Kommer tjata mycket om den här resan tror jag för jag är så stolt över att jag äntligen tagit tag i att åka.
Nu är det bara att börja spara pengar..skulle behöva en del extra eftersom jag ska vill köpa med mig både en kamera och en liten bärbar dator. Har varit tungt att bära med sig den jag har nu.

Idag är det Sveriges nationaldag som jag inte ska fira på något speciellt vis...vi borde fira det som norskarna gör med 17 maj men men.

Hade bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar