lördag 4 juni 2011

Hemma i Sörberge igen.

I går var jag i Thailand och nu helt plötsligt sitter jag hemma i soffan. Det känns mest konstigt. Det borde ju kännas bra och det kommer det nog att göra men..

Jag känner mig skakig alltså som att jag fryser (vilket jag oxå gör) men inombords och jag känner mig jätte rastlös. Det här är ju inte så konstigt jag har ju varit borta ett helt sommarlov, och jag har haft det jätte bra.

Det kommer säkert bli jätte skönt efter ett tag men just nu känns det mest bara konstigt. Niklas tröstade dock med att jag faktiskt får äta mammas mat nu =)

Jag vet inte hur många av er som kommer fortsätta följa bloggen, jag vet inte heller hur flitigt jag kommer skriva. Mitt svenska liv är nog som de flesta svenskars 20-någonting liv.

Häng kvar om ni vill men kom åtminstone tillbaka när jag åker till Australien i November =).

Jag återkommer med exakta datum ungefär 2 månader innan.

Hade bra så hörs vi snart.

Ps. det första jag åt när jag kom hem till Sverige var ostkrokar! Ikväll blir det chips och dip!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar