torsdag 2 juni 2011

Last night in Bangkok

Sista natten känns lite sorglig men också förväntansfull. Det ska bli skönt att komma hem igen. Men tråkigt att lämna allt det här.
Idag har vi tagit det lugnt på varsitt håll största delen av dagen. Jag vid och i poolen och Niklas vid datorn på rummet. Vid poolen lyckades jag bli bjuden till både Australien och Italien ;) Det händer mycket när Niklas stannar på rummet.

På eftermiddagen har vi shoppat upp det sista pengarna så vi får se om det blir någon mat i morgon och om vi får gå eller kan ta taxi till flyget...






Snygging i badmössa. Skojade runt lite med grejerna i badrummet. Det finns en lotion som är as härlig den funderar jag på att råka packa ner i väskan;)

Väntar på skytrain. Jag har på mig långbyxor för det är så kallt på varuhusen att man nästan riskerar att frysa ihjäl.

En liten del av varuhusets rulltrapps system och då menar jag en liten del. Det är så stort att även om vi vart här 4 ggr så har vi fortfarande inte sett allt.



Pojkband med tillhörande playback och småtjejsskrik.

Nu är pengarna slut.

Skönt att komma hem till ett nystädat rum. Vi har en förmåga att röra till det.

Jag köpte lite mango på vägen hem som jag mumsade lite på efter en varmdusch.


Nu är det bara packningen kvar...hur nu det ska gå. Min väska var redan full när jag åkte hit.

Lycka till Mikaela!

M.N

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar