torsdag 31 mars 2011

nu är det kvällen =)

God kväll! klockan är 21.51 här och vi har nyss kommit tillbaka till hostelet. Vi var ute och letade efter en biograf som tydligen skulle ligga ganska nära men hittade den inte. Antingen fanns den inte eller så gick vi fel.
Istället köpte vi bananapancakes och lite kycklingvingar på spett, Niklas fick med sig en öl hem oxå :P (chang) han har tjatat om den ölen sen jag först träffade honom.

Så nu har vi mulat lite kvällsfika och nu är det dags för lite film framför datorn eftersom det inte vart nån bio. Vi tar det imorn istället.

Vi gör ett nytt försök imorn att shoppa. Måste hitta en tunn långärmad tröja! Vi har lagt upp rutten för hela resan nu oxå, på ett ungefär, åter kommer med den när Niklas återgett detaljerna för mig. För jag kommer inte ihåg. Det är han som får sköta det här= SKÖNT!
Så shoppa kan vi göra sista dagarna när vi kommer tillbaka till Bangkok, slipper man bära runt på allt nu oxå.

BTW jag hatar äckliga gubbar som åker hit för att utnyttja små tonårspojkar... !!!!



Fastnade för alla färgglada skyltar men insåg snart att gatan var full av glädjedamer (horor) och att skyltarna uppmanade till att använda dem...

Niklas toalettpappersmonster vart sugen på kyckling. (jag åt inte...)


men det gjorde Niklas..

Jag åt min bananpannkaka jag =) Den smakade lite som winerbröd fast inte lika sliskig.

Gott!
 Nu blir det Black Swan.

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar