torsdag 31 mars 2011

Dag 2

Halloj!

Idag har vi varit i Siam området en plats där det finns väldigt många shoppingcentran. Bl.a. ganska kända MBK.
MBK var återigen som Selångermarknad fast i flera våningar. Jag behövde bara gå in så ville jag ut igen. Har shoppat ett par solbriller Thats it! trots att vi varit inne i dom tre största (tror jag) shoppingcentrumen. Im not mutch of a shopper.

Hitils gillar jag inte Bangkok så mycket. Det är FÖR mycket. Jag hoppas verkligen att jag gillar resterande av våra resemål för annars blir de väldigt långa månader. 

Vädret här då? Idag har det tittat fram lite sol men jag har inte behövt använda solskydd ännu om man säger så. Det är ungefär som riktigt varm svensk sommar här. Och i butikerna är det svinkallt!

Brunch



mina nya brillor på MBK (och jag)

kissnödiga figurer.



Vår middag idag =) man fick grilla själv! Jätte spännande. Vi hade ingen aning om hur man skulle göra så vi fick tjuvkika på alla andra. När allt var färdigt så var grillplattan helt svart ;) (så såg de andras inte ut) Men gott vart det.

Något som har hänt mig några ggr idag är att pga  att jag är så jävla blek så kommer alla försäljare fram till mig för att dom ser att jag inte vart här så länge, så jag kanske går att lura. Som tur är har jag Niklas med mig men dom slutar ju aldrig prata... Don't like.
Nu ska vi vila och planera lite för resan till chiang mai.

Jo förresten! Vad otroligt skönt det är att somna när man vill, vakna när man vill, göra vad man vill, äta när man vill och inte ha en aning om vad klockan är och nästan inte vilken dag det är. Aja det vara bara det ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar