onsdag 30 mars 2011

Första gången i Bangkok

Ni som varit här vet, för er som inte varit här är det svårt att förklara.

Vi skulle egentligen...men jag & Niklas somnade ^^ men när vi vaknade så gick vi ut på kvällsmarknaden som är här utanför.

Det började bra. Det finns mycket fint men sen helt plötsligt ropar någon: PingPo' show! och där står dom i dörrarna. Tjejer endast kläda i bikini, tjejer dansandes vid pålar (strippstänger). 

Tänk er Selångermarknad fast på kvällen och med var annat stånd med avklädda tjejer i. Sweet kanske många tänker men jag tycker mest det är obehagligt.
Jag skämtade med Niklas och sa: Tänk om jag hade de där jobbet. - Älskling jag sticker till jobbet, har du sätt min guldbikini jag ska showa i den idag...

Men så är det i alla fall och bortsett från det var den en mysig marknad och mysigt att komma ut på kvällen och gå lite.

Nu ska vi mysa ner oss framför en film klockan är nästan 21 här. Imorn blir det "going to the mal" MBK.


hade gött prutt prutt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar