söndag 27 mars 2011

Helt vanlig söndag

Vaknade mitt i natten av att jag grät..som tur var hade jag Niklas bredvid mig som kunde trösta tills jag lugnade ner mig. Det var en av mina berömda mardrömmar igen.. Hatar dom.

Igår var jag hemma hos Beggan och firade hennes födelsedag i förskott. Hoppas hon fick användning för presenten:)

Var också iväg och hämtade mina saker i stan däribland min kamera. Så här kommer lite bilder.





Sådär såg jag ut orkade dock inte med hjälmen och skorna på krogen. Det vart allt för varm.
Och så var det två av mina arbetskamrater som pratat ihop sig och det vart så himla roligt!

Egentligen skulle vi gifta oss men vi kom ändå :)  Jag hade riktigt roligt, roligare än på länge!

Idag har jag städat rummet. Blir lättare och roligare att packa i ett nystädat rum. För imorn är det dags att packa sen på tisdag bär det av... 

//Mikaela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar