lördag 19 juni 2010

19 juni 2010

Bröllopet var som Disney påriktigt.
Jag hade absolut inte planerat att se mer än vigseln men jag har följt bröllopet hela dagen.
Det har varit mysigt trots att det inte blivit så mycket annat gjort. 

Tog en liten promenad förut till Andersson(affären i byn) och vart alldeles svettig...jag har nog något i kroppen definitivt. Jag har inskaffat mig en flaska med flytande energi så förhoppningsvis kommer jag igång igen.

Jag har nästan bestämt mig för att börja med Isodieten på måndag. Och min mamma stöttar mig väldigt mycket där. Jag ska inte göra den främst för att gå ner i vikt utan för att börja må bättre. Jag vill testa om dieten som är kolhydrat och fettsnål (innehåller bra fetter) har någon effekt på min mage som just nu orsakar mig obehag efter varje måltid.
Så vi får se hur det går. Men bestämmer mig imorgon.

Ikväll ska jag hälsa på Emilia. Vi ska nog fortsätta se på bröllopsfirandet=)

I morgon blir det födelsedagsfirande för kusinbarnet och så ska jag shoppa in nyttigheter inför kommande diet. Sedan på kvällen blir det film med en gammal bekant som jag inte sätt på länge länge?

HADE


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar