tisdag 15 juni 2010

15 juni 2010

Hello!

Jag har fått paketet från junk nu! och jag kunde ha allt! Tom klänningen satt super duper. Det gör nog inget att jag är fet ändå;) Haha

Blev ingen träning igår. Min kropp orkade verkligen inte. Så i framtiden ska jag nog försöka lugna ner mig med träningen och inte träna varje dag i två timmar...
Men idag ska jag på gymmet och dansa nån afrika dans! Det ska bli skit skoj? Hoppas jag?

Imorn är det prinsessan och grodan som gäller. Jag ska äntligen få se den. Så imorgon åker jag till familjen Eriksson och myser med dem.

Grattis! till Pauline & Andreas som har fått en bebis nu! En liten Linea som kom igår eftermiddag/kväll=) Längtar tills jag får snusa på henne!

Idag fick jag äntligen semesterersättningen (feriepengerne) och jag vart nöjd. Det är ju bara för tre månader. Men nu känns det som att jag har pengar igen. Dom går ju så klart direkt till sparkontot och därmed till mina framtida studier eller vid akut behov av tröst shopping:P


the paket!
HADE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar