fredag 18 juni 2010

18 juni 2010

Hej!
Jag orkar inte känna mig så här fet längre! fucking jävla skit! Jag är inte tjock inte alls men utan kläder....sedan jag flyttade till norge har jag gått upp för många kg och jag har gått ner några men gått upp dem nu igen.

Så jag funder på att börja med en diet som jag har hittat...Men det är bara på fundera stadiet just nu. Om jag bestämmer mig så ska jag verkligen köra!

Börjar känna mig piggare nu så jag tror att det har varit bra att vila. Men måste komma igång snart för det pirrar i höfterna hela tiden som att blodet inte cirkulerar för att det är så mycket fett...

Aja här en bild på mig. Slängde på mig detta direkt när jag kom hem. Så sjukt skönt att bara glida runt i!





En skap och en suddig och bakom mig ser ni grottan..(mitt rum) som aldrig inte för än jag flyttar kommer att bli städat eller ordning i.


HADE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar